نوشتن دعا معراج


نظرات

مقاله علمی

دعانویس

نوشتن دعا معراج | در کار خود، فریب را به قدرت می افزاید. کارآمدی آن باید زیاد باشد، و همه کسانی که برای روحشان ارزش قائل هستند.

وبگاه توسعه اسلامی دارلعلوم الخزرا | باید به دقت مراقب آن باشند، جایی که قدرت و نیرنگ با هم ترکیب می‌شوند، به‌ویژه از همه راه‌ها و وسایلی که پیش از آن اصرار شده بود.

نوشتن دعا معراج

نوشتن دعا معراج | بهره‌مند و یاری می‌شد. قبل از اینکه نشان دهیم ماهیت این فریبکاری گناه از کجاست، و چگونه بر آن غالب می شود.

استاد | باید به طور مختصر به خود آن چیز شهادت داده شود، و کمی به ماهیت کلی آن روشن شود. این گناه، گناه ساکن، فریبنده است.

نوشتن دعا معراج | در نظر گرفتن فریب آن اکنون دنبال می شود. [فصل 8] قسمت دوم برهان قدرت گناه از نحوه عمل آن برگرفته از فریبکاری آن است.

ما شهادت صریح روح القدس را داریم: “مواظب باشید که از فریبکاری گناه سخت نشوید” (عبرانیان 3:13). فریبنده است.

نوشتن دعا معراج | به آن توجه کن، مراقب آن باش، وگرنه نهایت اثر خود را در سخت شدن قلب در برابر خدا خواهد داشت. به دلیل گناه است که گفته می شود قلب «فریبنده از همه چیز است» (ارم. 17:9).

مردی را در چیزهای دیگر در نظر بگیرید، و همانطور که ایوب می گوید، اگرچه او «عاقل و حیله گر بود، اما مانند کربه الاغ وحشی است» (ایوب 11:12) – یک آدم فقیر، بیهوده و پوچ79 او را تحقیر، تحقیر، تحقیر 80 ناپدید، در معرض ناپدید شدن.

نوشتن دعا معراج | اما قلب او را به خاطر این قانون گناه در نظر بگیرید – این قانون بیش از هر چیز حیله گر و فریبنده است. نبی می‌گوید: «آنها در انجام بدی عاقلند، اما برای نیکوکاری علم ندارند» (ارم. 4:22).

READ  دعانویس تضمینی در اصفهان

رسول به همین منظور می گوید: “پیرمرد بر حسب شهوات فریبکارانه فاسد شده است” (افس. 4:22). هر شهوتی که شاخه ای از این قانون گناه است، فریبنده است.

نوشتن دعا معراج | و جایی که در هر نهر زهر وجود دارد، فواره باید فاسد باشد. هیچ شهوت خاصی در آن نیرنگ نیست، اما آنچه از این چشمه شهوت واقعی، این قانون گناه، به او ابلاغ می شود.

و گفته می شود که آمدن «مرد گناهکار» در و با «فریب پذیری بی عدالتی» است (دوم تسالونیکیان 2:10). بی عدالتی چیزی است که عموماً در میان مردم مورد نکوهش و شرارت قرار می گیرد.

نوشتن دعا معراج | به طوری که تصور اینکه چگونه هر انسانی باید از این طریق بر خود شهرت پیدا کند، آسان نیست. اما در آن فریب‌پذیری وجود دارد که به موجب آن اذهان مردم از توجه به آن منحرف می‌شود.

همانطور که بعداً آشکار خواهیم کرد. و به این ترتیب گزارشی که رسول در مورد کسانی که تحت قدرت گناه هستند این است که آنها “فریب خورده اند” (تیطوس 3: 3).



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 14 =

نوشته های مشابه