طلسم

طلسم هندی

طلسم هندی | برای اینکه فرد بازتر شود، باید زمینه ای را ایجاد کند که از آن باز شود. از سادگی تمرکز حواس شروع به توسعه دید واضح می کنیم و شروع به گذار به مراقبه بینش می کنیم.

وبگاه توسعه اسلامی دارلعلوم الخزرا | ما سعی می کنیم خود را برای مسیری آماده کنیم که به کار با افراد دیگر و همچنین خودمان اختصاص دارد.

طلسم هندی

طلسم هندی | اولین قدم در این مسیر این است که با آگاهی خود در پس از مدیتیشن، آگاهی روزمره یا ذهن آگاهی در عمل و همچنین کار کنیم.

استاد | در تمرین رسمی مدیتیشن این اصطلاح، پس از مدیتیشن، برای یادآوری این نکته به کار می رود که مدیتیشن یک نقطه مرجع در زندگی روزمره است.

طلسم هندی | اینها تنها رسانه هایی هستند که در این دنیا، روی این سیاره در دسترس ما هستند. یکی از اهداف مدیتیشن ایجاد احساس سکون و استحکام در تمرین است.

تمرین نشستن مدیتیشن نقطه شروع برای توسعه ذهن آگاهی است. این یک نقطه مرجع برای آگاهی از خودتان نیز ایجاد می کند.

طلسم هندی | از الگوی عمومی آگاهی اولیه در تمرین خود، شما پا را بیرون می گذارید و خود را به زندگی روزمره گسترش می دهید.

با استفاده از ذهن آگاهی که در مدیتیشن ایجاد می کنید به عنوان نقطه شروع ذهن آگاهی در طول زندگی. مدیتیشن منبع یا الهام اولیه است و از آنجا، به آرامی، ذهن آگاهی و آگاهی در کل زندگی شما ظاهر می شود.

طلسم هندی | در برخی مواقع ممکن است متوجه شوید که تفاوت بسیار کمی بین نشستن و ننشستن وجود دارد. ایده این است که تمرین‌کننده مدیتیشن باید در نهایت مرزی مبهم بین مدیتیشن و پس از مدیتیشن ایجاد کند.

READ  ابطال طلسمات

به این ترتیب، تداوم وجود دارد، که تداوم ذهن آگاهی، یا دقت تمرین فرد، در طول زندگی است. تمرین اساسی پس از مدیتیشن، پرورش اجمالی آگاهی در زندگی روزمره است.

طلسم هندی | رویکرد پس از مدیتیشن یا ذهن آگاهی در عمل چنین نیست. تمرین یادآوری آگاهی در طول روز، اصلی‌ترین راه است که می‌توانیم از کاشتن این بذرهای بیشتر علت و معلولی جلوگیری کنیم.

در لحظه حال می توانیم این واکنش های زنجیره ای را مختل کنیم. حافظه یا یادآوری آگاهی شکاف ایجاد می کند. قبلاً در مورد شکاف بین یک خلق و خوی دیگر صحبت کردیم.

طلسم هندی | در اینجا ما در مورد نوع دیگری از شکاف صحبت می کنیم: آگاهی که می تواند تداوم مبارزه ما برای بقا را قطع کند. تمرین به یاد آوردن آگاهی ما عمر آن تثبیت را کوتاه می کند.

و به نظر می رسد که این یکی از نکات اساسی اما قدرتمند تمرین مراقبه باشد. با مدیتیشن ما وضعیت فعلی را رد نمی کنیم.

طلسم هندی | فراتر از آن، کاربرد آگاهی راهی برای خراب کردن سردرگمی‌های آینده است. آگاهی موضوع ساده ای است. فقط اتفاق می افتد.

شما مجبور نیستید آن را تحلیل کنید، توجیه کنید یا سعی کنید آن را بفهمید. در میان هرج و مرج عظیم، یادآوری یک عمل ساده است.

طلسم هندی | ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد، اما شما می توانید به جای تمرکز بر مشکلات، شرایط را ساده کنید. شکاف های طبیعی در تجربه ما همیشه وجود دارد.

تجربیات شما پس از مدیتیشن با انواع فراز و نشیب ها مبهم خواهد شد. گاهی اوقات یک حس هیجان بسیار زیاد وجود دارد.


توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 14 =