طلسم استاد انصاری | بنابراین سعی می کنید همه این چیزها – این جزئیات کوچک – را برای ایجاد آن حس مکان کنار هم قرار دهید. ارتباط زیادی با نور و صدا دارد.
وبگاه توسعه اسلامی دارلعلوم الخزرا | صداهایی که به اتاق می آیند می توانند به رنگ آمیزی دنیایی در آنجا کمک کنند و آن را بسیار پرتر کنند. در حالی که بسیاری از مجموعه ها برای یک عکس واید به اندازه کافی خوب هستند.
استاد | به نظر من باید خوب باشند. برای بررسی دقیق، برای نشان دادن جزئیات کوچک کافی است. ممکن است هرگز واقعاً همه آنها را نبینید.
سایت مپ الخزرا | اما باید احساس کنید که آنها به نوعی آنجا هستند تا احساس کنید که یک مکان واقعی است، یک دنیای واقعی. زیبایی وقتی یک ساختمان قدیمی یا یک پل زنگ زده را می بینید.
طلسم استاد انصاری
طلسم استاد انصاری | حس مکان در سینما بسیار مهم است، زیرا می خواهید به دنیای دیگری بروید. هر داستانی دنیای خودش را دارد، حس خودش را دارد و حال و هوای خودش را دارد.
طبیعت و انسان را می بینید که با هم کار می کنند. اگر روی یک ساختمان نقاشی کنید، دیگر جادوی آن ساختمان نیست.
طلسم استاد انصاری | اما اگر اجازه داده شود که پیر شود، پس انسان آن را ساخته و طبیعت به آن اضافه کرده است – بسیار ارگانیک است.
اما اغلب مردم به جز طراحان منظره، فکر نمی کنند اجازه دهند. بافت من لزوما بدن های پوسیده را دوست ندارم، اما بافتی در بدن پوسیده وجود دارد که باورنکردنی است.
طلسم استاد انصاری | آیا تا به حال یک حیوان کوچک پوسیده دیده اید؟ من دوست دارم به آن چیزها نگاه کنم، درست به همان اندازه که دوست دارم به نمای نزدیک از پوست درخت، یا یک حشره کوچک، یا یک فنجان قهوه، یا یک تکه پای نگاه کنم.
نزدیک می شوید و بافت ها فوق العاده هستند. کار با چوب چوب یکی از بهترین مواد برای کار است. چوب های نرم و سخت وجود دارند و وقتی با آنها کار می کنید همه زیبایی خاص خود را دارند.
طلسم استاد انصاری | وقتی یک تکه کاج تازه بریده شده را دیدم، بوی آن مرا مستقیماً به بهشت می فرستد. حتی برای سوزن های کاج هم همینطور است.
من زمین کاج پوندروزا را می جویدم، شیره ای است که از درخت بیرون می ریزد و در قسمت بیرونی پوست آن خشک می شود. اگر بتوانید یک تکه زمین تازه تهیه کنید، مانند شربت است.
طلسم استاد انصاری | به شما می چسبد و نمی توانید آن را از دست خود بردارید. اما گاهی مانند عسل کهنه سفت می شود.
و شما می توانید این را بجوید، و طعم چوب کاج شما را دیوانه خواهد کرد، به روشی خوب. کاج از آنجایی که چوب نرم تری است، کار با آن آسان تر است و به راحتی در دسترس است.
طلسم استاد انصاری | وقتی جوان بودم کارهای زیادی با کاج انجام می دادم. اما بعد، من عاشق صنوبر داگلاس، صنوبر داگلاس با دانه عمودی شدم.
وقتی تکه ای از صنوبر داگلاس را لاک می زنید، عمق زیبایی دارد که فوق العاده است. و سپس وقتی دو تکه چوب را کنار هم قرار می دهید، متوجه می شوید که امکانات بسیار زیادی وجود دارد.
طلسم استاد انصاری | و در طول راه ترفندهایی را یاد می گیرید. و سپس گونتر، نجار آلمانی، که به هیچ وجه از ابزار الکتریکی استفاده نمی کرد، وجود دارد.
او فقط با مجموعه ای از ابزارهای دستی در یک جعبه چوبی زیبا و دسته دار به خانه می آمد و آن را با خود حمل می کرد. و گونتر – من این مرد را تماشا میکردم.
طلسم استاد انصاری | جزئیات کمی روی صنوبر داگلاس انجام داد. او این دو تکه چوب را کنار هم می گذاشت و سپس شست های قدیمی و ضربه خورده اش را به درز می مالید – و درز ناپدید می شد.
این مانند یک عمل جادویی بود، قطعات بسیار مناسب بودند. گونتر یک نجار واقعی بود. راهاندازی برخی از صبحها، در دنیایی عالی، ممکن است از خواب بیدار شوید، قهوه بنوشید، مدیتیشن را تمام کنید و بگویید: «باشه، امروز میروم مغازه برای کار روی یک لامپ».
طلسم استاد انصاری | این ایده به ذهن شما می رسد، می توانید آن را ببینید، اما برای انجام آن به چیزی نیاز دارید که من آن را “راه اندازی” می نامم.
به عنوان مثال، ممکن است به یک کارگاه یا یک استودیو نقاشی در حال کار نیاز داشته باشید. ممکن است به یک استودیو موسیقی کار نیاز داشته باشید.
طلسم استاد انصاری | یا یک اتاق کامپیوتر که در آن می توانید چیزی بنویسید. بسیار مهم است که یک راه اندازی داشته باشید، به طوری که، در هر لحظه، زمانی که ایده ای به دست می آورید.
مکان و ابزار لازم برای تحقق آن را داشته باشید. اگر راهاندازی ندارید، خیلی وقتها پیش میآید که الهامبخش، ایده میگیرید، اما هیچ ابزاری ندارید.
طلسم استاد انصاری | جایی برای کنار هم قرار دادن آن ندارید. و این ایده فقط آنجا می نشیند و در حال شکل گیری است. به مرور زمان از بین خواهد رفت. شما آن را برآورده نکردید – و این فقط یک درد دل است.
دیدگاهتان را بنویسید