دعانویس یهودی در مازندران | دلایل بسیاری ممکن است برای این عبارت معنایی 9 آورده شود که اکنون بر آنها اصرار نخواهم کرد. «بدن» در اینجا با و «بدن گناه» یکسان است.
وبگاه توسعه اسلامی دارلعلوم الخزرا | یا ممکن است به طور تلفیقی بیانگر کل شخص مفسد و جایگاه شهوات و محبت های پریشان باشد. اعمال بدن.
دعانویس یهودی در مازندران
دعانویس یهودی در مازندران | این کلمه است که در واقع به اعمال ظاهری عمدتاً اشاره می کند، «اعمال بدن»، همانطور که آنها را می نامند (غلاطیان 5:19).
استاد | که در آنجا گفته می شود «مجلس» هستند و برشمرده می شوند. حال، گرچه اعمال ظاهری در اینجا فقط بیان میشود، اما علتهای باطنی و بعدی عمدتاً مورد نظر است.
دعانویس یهودی در مازندران | اعضای بدن به این وسیله خدمتگزار ناحق می شوند (رومیان 6:19). این گناه ساکن، بدن یا شهوت فاسد است که مورد نظر است.
«تبر باید به ریشه درخت گذاشته شود» [مت. 3:10]- اعمال بدن باید در علل خود از بین برود، از آنجا سرچشمه میگیرد.
دعانویس یهودی در مازندران | رسول آنها را اعمال می نامد، چنانکه هر شهوتی به آن گرایش دارد. اگر چه آنها فقط تصور می کنند و ثابت می کنند که ناقص هستند.
اما هدفشان این است که یک گناه کامل را به وجود آورند. وی با توجه به اینکه هم در فصل هفتم و هم در آغاز این باب، شهوت و گناه ساکن را سرچشمه و اصل همه اعمال گناه دانسته است.
دعانویس یهودی در مازندران | در اینجا از بین رفتن آن را تحت عنوان آثاری که ایجاد می کند یاد می کند. کشتن یک انسان یا هر موجود زنده دیگری به معنای سلب اصل تمام نیرو، نشاط و قدرت اوست، به طوری که او نتواند عمل کند یا اعمال یا اعمال درستی از خود انجام دهد. در این مورد نیز چنین است.
گناه ساکن با یک شخص، یک انسان زنده به نام «پیرمرد»، با استعدادها و خواص، خرد، مهارت، ظرافت و قدرتش مقایسه می شود. رسول میگوید که این باید کشته شود، کشته شود.
دعانویس یهودی در مازندران | کشته شود، یعنی قدرت، حیات، نشاط و قدرت آن برای ایجاد اثرات آن توسط روح سلب شود. در واقع، این امر شایستهای است.
و بهواسطه 9 یک عبارت معنایی، شکلی از گفتار است که در آن یک اصطلاح جایگزین اصطلاح دیگری میشود که نزدیک به آن است.
دعانویس یهودی در مازندران | برای مثال، میتوانیم بگوییم «چرخها» برای اشاره به خودرو، «تاج» برای اشاره به سلطنت، یا «واشنگتن» برای اشاره به دولت ایالات متحده. 10 شبیه به یک عبارت معنایی، شکلی از گفتار است که در آن – در میان کاربردهای دیگر – جزء مخفف کل یا کل مخفف جزء است.
در این مورد، اوون پیشنهاد می کند که “بدن” مخفف کل فرد است. ضرورت کشته شدن 49 مثال، به طور کامل توسط صلیب مسیح کشته و کشته شد.
دعانویس یهودی در مازندران | و «پیرمرد» از آنجا گفته می شود که «با مسیح مصلوب شد» (روم. 6: 6)، و خودمان نیز با او «مرده» هستیم (روم. 6: 8)، و واقعاً در ابتدا در حال بازسازی (روم. 6) :3 5)، هنگامی که اصل مخالف آن و ویرانگر آن (غلاطیان 5:17) در قلب ما کاشته شود.
اما کل کار با درجاتی است که باید در تمام روزهای ما به سمت کمال پیش رود. از این بیشتر در روند گفتمان ما.
دعانویس یهودی در مازندران | مقصود رسول در این نسخه از فریضه ذکر شده این است که: تلف کردن گناه ساکن در بدن فانی ما، برای اینکه حیات و قدرتی نداشته باشد که اعمال یا اعمال جسمانی را به وجود آورد.
وظیفه همیشگی است. مومنان وعده: زندگی خواهید کرد وعده این وظیفه زندگی است: «زندگی خواهید کرد». زندگی موعود با مرگی که در بند فوق تهدید شده است.
دعانویس یهودی در مازندران | مخالف است، «اگر بر اساس جسم زندگی کنید، خواهید مرد». که همان رسول بیان می کند: “از جسم فساد درو خواهید کرد” (غلاطیان 6: 8)، یا نابودی از جانب خدا. حال، شاید این کلمه نه تنها زندگی ابدی را مد نظر داشته باشد.
بلکه زندگی روحانی در مسیح را نیز در نظر گرفته است، که در اینجا داریم. نه در مورد ذات و وجود آن، که مؤمنان قبلاً از آن برخوردارند.
دعانویس یهودی در مازندران | بلکه در مورد شادی، آسایش و نشاط آن: همانطور که رسول در موردی دیگر میفرماید: «اکنون زندهایم، اگر استوار باشید» (1). تز. من با زندگی خود شادی و آسایش خواهم داشت” – “شما باید زندگی کنید.
تا زمانی که اینجا هستید یک زندگی خوب، پرنشاط، راحت و معنوی داشته باشید، و زندگی ابدی را در آینده به دست آورید.” با فرض آنچه قبلاً در مورد ارتباط بین فنا و حیات جاودانی از نظر وسیله و غایت گفته شد.
دعانویس یهودی در مازندران | تنها به عنوان انگیزه دوم به وظیفه مقرر اضافه می کنم که: نشاط و قدرت و آسایش زندگی معنوی ما بستگی به این دارد. تلف کردن اعمال بدن
دیدگاهتان را بنویسید