دعانویس تهران ابوادریس | اینکه کسی که چنان که در بالا توضیح داده شد، تحت قدرت هر گونه فسادی درگیر است، در حال حاضر نمیتواند دلیل روشنی مبنی بر علاقهاش به عهد داشته باشد.
وبگاه توسعه اسلامی دارلعلوم الخزرا | بهواسطه کارآیی که ممکن است از ترس هلاکت رهایی یابد. تا هلاکت از جانب خداوند عادلانه برای او وحشت باشد. و او ممکن است، او باید به آن نگاه کند.
دعانویس تهران ابوادریس
دعانویس تهران ابوادریس | به عنوان آن چیزی که پایان راه و روش او خواهد بود. “برای کسانی که در مسیح عیسی هستند هیچ محکومیتی وجود ندارد” (رومیان 8:1). درست است.
استاد | واقعی؛ اما چه کسی این ادعا را راحت خواهد کرد؟ چه کسی ممکن است آن را به خود فرض کند؟ «آنهایی که بر اساس روح حرکت میکنند، نه بر اساس جسم.» اما شما خواهید گفت: آیا این برای ترغیب مردم به کفر نیست؟
دعانویس تهران ابوادریس | این قاعده ی عمل خداست: اگر کسی از او (عبران. 3:12]، “از طریق بی ایمانی به عقب برگرد”، “روح خدا از او لذت نمی برد” [عبرانی. 10:38] – «یعنی خشم او او را تا نابودی تعقیب خواهد کرد» (به وضوح غلاط 6:8).
من پاسخ می دهم: “نه.” قضاوت دوگانه ای وجود دارد که انسان ممکن است در مورد خود انجام دهد: اول، در مورد شخص خود.
دعانویس تهران ابوادریس | و ثانیاً از روشهای او. این قضاوت راههای اوست، نه شخص او. اجازه دهید انسان بهترین مدرک را برای شخص خود بدست آورد که می تواند، با این حال قضاوت در مورد اینکه راه شیطانی به نابودی ختم می شود وظیفه اوست. انجام ندادن آن بی خدایی است.
من نمی گویم که در چنین شرایطی، انسان باید شواهد علاقه شخصی خود به مسیح را دور بیندازد. اما من می گویم، او نمی تواند آنها را نگه دارد.
دعانویس تهران ابوادریس | نکوهش دو جانبه در مورد نفس انسان وجود دارد: اول، در مورد بیابان، 49 زمانی که روح به این نتیجه می رسد که سزاوار است که از حضور خدا بیرون رانده شود.
و این به قدری دور از کفر است که اثر ایمان است. ثانیاً نسبت به مسأله و واقعه، وقتی نفس نتیجه گرفت، ملعون است. من نه می گویم این وظیفه کسی است و نه آنها را به آن دعوت می کنم.
دعانویس تهران ابوادریس | اما این را می گویم تا پایان راه ممکن است برای پرواز از آن تحریک شود. و این یکی دیگر از ملاحظات است که باید در مورد چنین روحی ساکن شود، اگر بخواهد از گرفتاری شهوات خود رها شود.
بدی های آن را در نظر بگیرید; منظورم بدی های فعلی آن است. خطر به آنچه در راه است احترام می گذارد. شر، آنچه موجود است.
دعانویس تهران ابوادریس | میتوان به برخی از شرارتهای فراوانی که در یک شهوت غیرقابل نابودی رخ میدهد اشاره کرد: روحالقدس و مبارک را غمگین میکند که به مؤمنان داده میشود تا در آنها ساکن شود و با آنها بمانند.
بنابراین، رسول، آنها را از بسیاری از شهوات و گناهان بیزار می کند (افسسیان 4: 25-29)، این را به عنوان انگیزه بزرگ آن بیان می کند: «روح القدس را غمگین مکن که به وسیله آن به روز رستگاری مُهر شده ای» (آیه. 30).
دعانویس تهران ابوادریس | آنچه که سزاوار آن است (مانند مجازات) 50 در تلاش برای منصرف کردن 102 از نابودی گناه در مؤمنان، او میگوید: «روح خدا را غمگین مکن.
دیدگاهتان را بنویسید