ادرس بهترین دعانویس در اردبیل | بلکه با این وسوسه راهی برای فرار نیز می کند؟” (اول قرنتیان 10:13); و “او می داند که چگونه خداپرست را از وسوسه ها نجات دهد” (دوم پطرس 2:9)؟
وبگاه توسعه اسلامی دارلعلوم الخزرا | خداوند میداند که از طریق حیله شیطان، ظرافت و کینه توزی دنیا، فریبکاری گناه، که به آسانی ما را فرا میگیرد، وقتی نهایت تلاش خود را انجام دادیم.
ادرس بهترین دعانویس در اردبیل
ادرس بهترین دعانویس در اردبیل | با این حال وارد وسوسههای گوناگون خواهیم شد. او در محبت و عنایت و عطوفت و وفاداری خود چنان لطفی را برای ما فراهم کرده است که برای جدایی ابدی میان او و جان ما به طور کامل پیروز نخواهند شد.
استاد | با این حال، من باید سه چیز را به این اعتراض بگویم: اول، کسی که از روی عمد یا سهل انگاری وارد وسوسه می شود.
ادرس بهترین دعانویس در اردبیل | اما چه نیازی [به] این تلاش و دقت بزرگ است؟ آیا گفته نشده است که “خدا وفادار است که ما را از آنچه می توانیم وسوسه می کنیم نمی گذارد.
دلیلی در دنیا ندارد که به خود قول کمکی از جانب خدا، یا رهایی از وسوسه ای که در آن وارد شده است، ندارد.
ادرس بهترین دعانویس در اردبیل | وعده به کسانی داده می شود که وسوسه ها در راهشان قرار می گیرد، خواه نخواهند. نه آنهایی که عمداً در میان آنها می افتند.
که راهشان برای ملاقات با آنها تمام می شود. و بنابراین، شیطان (همانطور که معمولاً مشاهده می شود)، هنگامی که نجات دهنده ما را وسوسه کرد.
ادرس بهترین دعانویس در اردبیل | آن بیان متن کتاب مقدس را که به هدف خود «همه راه های شما» تبدیل کرد، کنار گذاشت [ر. مت. 4:6 با صص. 91:11]. وعده رهایی به کسانی است که در راه خود هستند.
که این یکی از [راههای] اصلی برای برحذر بودن از وسوسه است. ثانیاً، اگر چه فیض کافی برای همه برگزیدگان فراهم شده است.
ادرس بهترین دعانویس در اردبیل | اما هیچ وسوسهای از جانب خدا نمیافتند، اما هر دل مهربانی را به لرزه در میآورد که فکر کند چه اهانتی برای خدا، چه رسوایی برای انجیل، چه رقتآور. تاریکی و ناراحتی ممکن است بر جان خود بیاورند.
اگرچه نابود نشوند. و کسانی که جز ترس از جهنم از چیزی نمیترسند، و ملاحظات دیگر بر آنها تأثیری ندارد، به نظر من، بیشتر از آن چیزی که بدانند دلیلی برای ترس از آن دارند.
ادرس بهترین دعانویس در اردبیل | ثالثاً، وارد شدن به وسوسه از این جهت، به معنای جستوجو در گناه است (که با «تداوم گناه» یکسان است) «تا فیض فراوان شود» (رومیان 6: 1 2).
که رسول با بیشترین نفرت افکارش را رد می کند. آیا این دیوانگی نیست که مردی با میل به کشتی ای که در آن قرار است خود را بر روی صخره ای شکافتد، به ضرر جبران ناپذیر کالای خود متحمل شود.
دیدگاهتان را بنویسید